СКАРГА (про скасування Постанови від 24 червня 2015 року про накладення адміністративного стягнення)

26 червня 2015 р. № 1/01-06

на № _________ від ____________

скарга

Головне управління ДФС
у Харківській області

61057, Харків, вул. Пушкінська, буд. 46

 

через

 

Державну податкову інспекцію у Київському районі

м. Харкова Харківської області ГУ Міндоходів у Харківській області

61002, м. Харків, вул. Чернишевська, буд. 41

 

Самощенко Олени Анатоліївни,

реєстраційний номер облікової картки платника податків 1111111111,

місце проживання:

61024, м. Харків

адреса розташування робочого місця приватного нотаріуса:

61024, м. Харків

 

СКАРГА
(про скасування Постанови від 24 червня 2015 року
про накладення адміністративного стягнення)

Двадцять четвертого червня 2015 року стосовно мене, Самощенко Олени Анатоліївни, приватного нотаріуса Харківського міського нотаріального округу, було складено Постанову про накладення адміністративного стягнення (АА № 212702) за неналежне ведення книги обліку і витрат в період з 2012 року по 2014 рік, чим порушено п. 178.6 ст. 178 Податкового кодексу України № 2755-VІ від 02.12.2010 р., із змінами та доповненнями (у подальшому — Постанова). Нею на мене накладено адміністративне стягнення — штраф у сумі 136 гривень 00 копійок.

Вважаю, що постанова, яку я оскаржую, є протиправною.

Постанова винесена на підставі акта про результати документальної планової виїзної перевірки від 10.06.2015 р. № 1740/20-31-17-02-08/2464400821 (в подальшому — Акт), про що зазначено в Протоколі про адміністративне порушення № 426 від 10 червня 2015 року.

У разі встановлення порушень податкового законодавства за кожним відображеним в акті фактом порушення:

викладається чіткий зміст порушення з посиланням на конкретні пункти і статті законодавчих актів, період (місяць, квартал, рік) фінансово-господарської діяльності платника та господарська операція, в результаті якої здійснено це порушення (при цьому до акта додаються письмові пояснення посадових осіб платника податків або його законних представників щодо встановлених порушень);

зазначаються первинні документи, на підставі яких вчинено записи у податковому та бухгалтерському обліку, регістри бухгалтерського обліку, кореспонденція рахунків операцій та інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, та докази, що підтверджують наявність факту порушення.

Факти виявлених порушень податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС, мають бути викладені в акті документальної перевірки чітко, об’єктивно та повною мірою, з посиланням на первинні або інші документи, зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів. В Акті перевірки зазначено, що розбіжностей між сумою загального оподатковуваного доходу самозайнятої особи від здійснення незалежної професійної діяльності, відображеної у податкових деклараціях про майновий стан і доходи, та сумою доходу, визначеною в ході перевірки, не встановлено, податкова звітність, в тому числі податкові декларації, подавались мною своєчасно.

Також я вважаю, що розгляд справи та винесення Постанови, згідно зі ст. 234-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення відносно правопорушення «неналежне ведення книги обліку і витрат в період з 2012 року по 2014 рік» не належить до компетенції органів державної податкової служби, оскільки ст. 234-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачається лише розгляд справи за ухилення від подання декларації про доходи.

Відповідно до статті 283 Кодексу України про адміністративні правопорушення постанова по справі про адміністративне правопорушення повинна містити: найменування органу (посадової особи), який виніс постанову, дату розгляду справи; відомості про особу, щодо якої розглядається справа; опис обставин, установлених при розгляді справи; зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення; прийняте по справі рішення.

В порушення вимог Податкового кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення в Протоколі про адміністративне порушення 426 від 10 червня 2015 року та Постанові не зазначено, в чому саме полягає «неналежне ведення книги обліку і витрат в період з 2012 року по 2014 рік».

В відомостях про особу, щодо якої розглядається справа, в Постанові зазначено: «Самощенко Олена Анатоліївна… д/н 17.03.1979 р.», в той час як моя дата народження 22 червня 1967 року.

Олена Самощенко отримати повну версію статті