ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ЗМІНИ ПОРЯДКУ ПРИСВОЄННЯ АДРЕС ОБ’ЄКТАМ НЕРУХОМОСТІ, РОЗТАШОВАНИМ НА ТЕРИТОРІЇ МІСТА ХАРКОВА
Рішенням 24 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 19.12.2018 № 1366/18 внесено зміни до рішення 8 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 06.07.2011 № 325/11 «Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова». Зазначеним рішенням викладено в новій редакції:
– Порядок присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова (додаток 1), далі — Порядок;
– Положення про Єдиний адресний реєстр міста Харкова (додаток 2).
Так, Порядком визначено терміни в сфері адресації об’єктів нерухомого майна; порядок присвоєння найменувань елементам вулично-дорожньої мережі міста та їх реєстрації; правила адресації об’єктів нерухомості; порядок присвоєння, зміни та анулювання адрес.
Розгляд питань щодо присвоєння, зміни або анулювання адреси об’єкта нерухомого майна здійснюється за заявами юридичних та фізичних осіб — власників об’єктів нерухомості, інших правонабувачів, у яких виникло право господарського відання або оперативного управління, спадкоємців (у разі зміни адреси об’єкта нерухомості, речові права на який входять до складу спадщини), відповідних органів місцевого самоврядування, а також органів державної виконавчої влади щодо об’єктів нерухомості державної власності.
Присвоєння, зміна та анулювання адреси земельним ділянкам здійснюється на підставі рішення Харківської міської ради (п. 1.7 Порядку).
Адреса земельної ділянки, що формується із земель комунальної форми власності, визначається у складі рішення Харківської міської ради, яким надається дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або погоджується документація з землеустрою щодо поділу або об’єднання земельних ділянок (п. 1.8 Порядку).
Для зміни адреси земельної ділянки подається заява на ім’я міського голови за формою згідно з додатком 2 до Порядку.
Присвоєння, зміна або анулювання адрес житловим будинкам, будівлям, спорудам, квартирам, нежитловим приміщенням здійснюється на підставі наказу Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради (далі — Департамент містобудування) (п. 1.9 Порядку).
Для присвоєння, зміни або анулювання адреси об’єкта нерухомості, розташованого на земельній ділянці, подається заява на ім’я директора Департаменту містобудування за формою згідно з додатком 1 до Порядку.
Головне управління юстиції у Харківській області Міністерства юстиції України отримати повну версію статтіУвага
XЗавантажити статтю можуть тільки зареєстровані користувачі!