РЕЄСТРАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ У НОТАРІАЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ
ГАННА КОСЕНКО,
Центр аналітичних досліджень з питань права та безпеки «ЮКОН»
РЕЄСТРАЦІЯ ДОКУМЕНТІВ
У НОТАРІАЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ
То be or not to be: that is the question
(Быть или не быть — вот в чем вопрос)
Шекспир. Гамлет
З набуттям чинності Правилами ведення нотаріального діловодства, що затверджені Наказом Міністерства юстиції України від 31.12.2008 р. № 2368/5 (далі — Правила), багато запитань виникає щодо реєстрації документів.
Проаналізуємо положення Правил і, по-перше, наведемо п. 6.1 та п. п. 6.1.1 Правил:
«6.1. Реєстрація документів (кореспонденції) є фіксацією факту створення або надходження до контори, архіву, приватного нотаріуса документа (кореспонденції) шляхом проставлення на ньому реєстраційного номера з одночасним записом необхідних відомостей про документ у відповідних журналах, книгах, реєстрах.
6.1.1. Реєстрації підлягають усі вхідні, вихідні, найважливіші внутрішні документи (накази, протоколи, доповідні записки, заяви працівників) та документи, що надійшли на адресу контори, архіву, приватного нотаріуса.
Не підлягають реєстрації документи оперативного характеру згідно з Примірним переліком, наведеним у додатку 8»:
Увага
XЗавантажити статтю можуть тільки зареєстровані користувачі!