Проблеми діловодства в нотаріаті України

Правильна і чітка постанова діловодства в нотаріаті є і буде одним з найважливіших організаційних питань, яке забезпечує дотримання законності і культури в оформленні документів та їх належне зберігання.
З метою забезпечення чіткого ведення діловодства та архівної справи в нотаріаті і встановлюється чіткий і єдиний порядок, який регулюється деякими нормативними актами.
Так, постановою Верховної Ради № 3426-12 від 02.09.1993 р. вводиться в дію новий Закон України „Про нотаріат”, яким не лише започатковано приватну нотаріальну діяльність, а відповідно до ст. 23 цього Закону застосовуються державні нотаріальні архіви, які є частиною Національного архівного фонду і здійснюють тимчасове (до 75 років) зберігання нотаріальних документів.
Пізніше, 03.02.1994 р., Наказом Міністерства юстиції України № 6/5 затверджуються нові вже Правила ведення нотаріального діловодства, які офіційно не були погоджені Головним архівним управлінням і потребують змін і доповнень відповідно до нормативних актів з ведення діловодства, затверджених Кабінетом Міністрів України в останні роки.
Перелік документів є основним нормативним документом при визначенні термінів і справ службового користування, використовуються не лише при …

Валентина БЕРЕЖНА отримати повну версію статті