З почуттям глибокої радості і від щирого серця вітаємо Вас зі Світлим Христовим воскресінням — Пасхою Господньою! Бажаємо Вам виконання всіх ваших надій і благих починань, миру, добра і любові.
читай на сторінках 191 — 195 Науково — практичного журналу «Мала енциклопедія нотаріуса» № 1 (85) лютий 2016 року
Передплата на 2016 рік триває:
Одержувач: ЮВПП «Страйд»
Код ЄДРПОУ 32335789
п/р 26009000143595 в Філії АТ «Укрексімбанк» м. Харків, МФО 351618
Призначення платежу: Передплата за журнал „МЕН” на 2016 рік. Без ПДВ. (вказати свої реквізити та адресу)
Вартість передплати становить 1300 грн.
Тел./факс: (057) 733-92-05; 714-27-90; тел.: 731-87-09;
E-mail: stride.zakaz@ukr.net
http://www.yurradnik.com.ua/
АВТОБІОГРАФІЯ:
МАРЧЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
Дата народження: 23.12.1966 року.
Освіта: вища, 1994 року закінчив Харківський юридичний інститут.
На даний час працюю приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу.
Робоче місце розташовано за адресою: вул. Максиміліанівська, 6, к. 11, м. Харків, 61024, Україна.
Займав посаду державного нотаріуса з 1993 року.
Приватну нотаріальну діяльність розпочав з травня 1994 року.
Станом на 05.04.2016 року:
Президентом Асоціації нотаріусів міста Харкова та Харківської області;
Шеф-редактором науково-практичного журналу «Мала енциклопедія нотаріуса»;
є автором ідеї та постійним головою оргкомітету Щорічних «Клубных Встреч Нотариусов», які проводяться з 2000 року;
автор ідеї проведення Всеукраїнського щорічного конкурсу «Єдина нотаріальна практика», у тому числі номінації «Нотаріус року»;
– член Академії нотаріату України;
Автор (співавтор) низки статей, монографій, у тому числі книг:
Автор понад 100 статей та матеріалів на тему нотаріату
Державний реєстр речових прав — алгоритми дій нотаріуса
Спадкове право. Практика застосування нотаріусами України.
Організація нотаріальної діяльності. Нотаріальне діловодство. Архівна справа: практичний посібник / Серія «Стандарти нотаріальної практики» 2013. — 416 с..
Коментовані зразки документів” серії „Золоті сторінки „Малої енциклопедії нотаріуса” том 4, том 3, том 2, том 1.
Цивільний кодекс України науково-практичний коментар том 12 «Спадкове право», том 5 «Право власності та інші речові права», том 4 «Об’єкти. Правочини. Представництво. Строки», том 3 «Юридична особа», том 2 «Фізична особа», том 1 «Загальні положення».
Оподаткування фізичних осіб в Україні / Серія «Юридичний радник». – Х.: «Страйд», 2004. – 336 с.
Коментовані зразки документів (за чинним законодавством України). Книга 1 /
Іпотека – аналіз, коментарі, практика застосування / Серія «Юридичний радник». – Х.: «Страйд», 2006. – 640 с.;
«Нотаріальний мінімум» довідкове видання
«Реєстраційний мінімум» довідкове видання
За активну громадську діяльність та сприяння авторитету професії «Нотаріус» Володимира Марченка було відзначено:
Золотим параграфом (посвідчення № 26) вищою відзнакою Української Нотаріальної палати;
Дипломом лауреата ІІІ Всеукраїнського конкурсу на вище професійне досягнення «Юрист року» у номінації «Нотаріус» за підсумками 2002 року;
Лауреат регіонального рейтингу «Харків’янин року 2005″ у номінації «Державні та суспільні діячі»
Диплом Асоціації правників України за визначний внесок в розвиток та діяльність АПУ у 2008 році
Почесною грамотою Спілки юристів України;
Почесний член Спілки юристів України;
Подякою (1999 року) виконкому Харківської міської ради;
Почесною грамотою (2006 року) виконкому Харківської міської ради;
Почесною грамотою Харківської обласної державної адміністрації Харківської обласної ради.
Диплом Всеукраїнського благодійного Фонду «Сприяння реформування нотаріату «
Тези програми
приватного нотаріуса Харківського міського нотаріального округу
Марченка Володимира Миколайовича
І. На позачерговому З’їзді нотаріусів України
1. Змінити найменування Нотаріальної палати України (далі — НПУ), привести його у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом додавання до її назви інформації про організаційно-правову форму.
2. Продовжити передачу більшої кількості повноважень на місця.
3. Встановити, що обрання членів Вищої кваліфікаційної комісії проводиться виключно З’їздом нотаріусів України.
4. Закріпити у Статуті обов’язковість проведення один раз на рік З’їзду нотаріусів України з обов’язковою повною фінансовою звітністю! Фінансовий звіт повністю (без купюр) оприлюднювати на офіційному сайті НПУ та в офіційному друкованому органі НПУ.
5. Електронне голосування.
6. Підвищення професійного рівня, будь-які семінари, наукові конференції повинні проводитися НПУ для її членів безкоштовно за рахунок членських внесків.
7. Друкований орган НПУ повинен бути безкоштовним для членів НПУ за рахунок членських внесків.
8. Вирішити питання розміру членських внесків державних нотаріусів.
9.Заповнити прогалину, визначивши процедуру та орган щодо прийняття до членів НПУ осіб, які отримали свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю.
10.Передбачити створення спеціального напрямку по зв’язках зі ЗМІ на постійній основі.
ІІ. Після З’їздунотаріусів України
1. Терміново розробити електронний захист нотаріуса-реєстратора від кібератак! Розглянути питання якості роботи електронних реєстрів, визначити межі відповідальності, встановити належні терміни.
2.Напрацювати єдину нотаріальну практику, єдину реєстраційну практику та судову практику. Визначити механізми доступу для нотаріусів — членів НПУ на офіційному сайті НПУ до цієї бази.
3.Максимально перебрати питання підвищення професійного рівня на підставі напрацьованої методології на користь НПУ за рахунок членських внесків.
4.Спільно з Міністерством юстиції України офіційно врегулювати статус фінансового забезпечення приватних нотаріусів за рахунок 60% коштів адміністративного збору як витратної частини.
5. Отримати делеговані владні повноваження у сфері нотаріату з метою закріплення НПУ як організації, що здійснює професійне самоврядування шляхом напрацювання та внесень змін, у тому числі до ст. 16 Закону України «Про нотаріат».
6. Легалізувати статус представників НПУ щодо участі у проведенні перевірки діяльності нотаріусів через встановлення обов’язку або права Міністерства юстиції України та його територіальних органів запрошувати їх через внесення відповідних змін до ст. 33 Закону України «Про нотаріат» та/або до Порядку проведення перевірки організації роботи державних нотаріальних контор, державних нотаріальних архівів, організацій нотаріальної діяльності приватних нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства.
7. Знайти шляхи вирішення проблемних питань архіву нотаріуса, у тому числі в зоні АТО.
8. Напрацювати методику та створити напрямок щодо захисту прав нотаріуса. Одне з головних положень НПУ — захист кожного окремого нотаріуса від будь-якого «наїзду» з урахуванням усієї напрацьованої єдиної практики. Узагальнити та виставити всі наявні зразки документів по захисту нотаріусів, у тому числі перед усіма «компетентними» органами. Започаткувати зворотний зв’язок на зразок «гарячої лінії».
9. Редакційно опрацювати питання єдиного податку та/або можливість застосування витратної частини у твердому відсотку від валу (витрати на електронні реєстри).
10. Дослідити питання соціального захисту нотаріуса, пенсійного забезпечення, у тому числі державних нотаріусів, які вийшли на пенсію, але продовжують працювати.
Приватний нотаріус
Харківського міського нотаріального округу
Харківської області В.М. Марченко
П Р О Г Р А М А
кандидата на посаду Президента Нотаріальної палати України Андрія Сидоренка на Позачерговий З’їзд нотаріусів України 22-23 квітня 2016 року
Я, Сидоренко Андрій Васильович, приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу – голова відділення Нотаріальної палати України в місті Києві ставлю перед собою завдання організувати роботу Нотаріальної палати України, як органу професійного самоврядування нотаріусів, який виконуватиме в повному обсязі усі функції передбачені Статутом.
НПУ – створена нотаріусами для нотаріусів, підконтрольна та підзвітна нотаріусам.
НПУ – має публікувати усі рішення на своєму сайті в тому числі кошторис, надходження та видатки.
НПУ – має налагодити тісну співпрацю з Міністерством юстиції з питань участі у проведенні експертиз законопроектів та нормативних документів з питань, пов’язаних з нотаріальною діяльністю, роботі постійних робочих груп та комісій, участі представників НПУ в Громадській раді при Міністерстві юстиції, делегування своїх представників до ВКК.
НПУ – має налагодити співпрацю з комітетом з питань правової політики та правосуддя Верховної Ради України та приймати активну участь у проведенні експертиз законопроектів з питань, пов’язаних з нотаріальною діяльністю.
НПУ – має самостійно розробити правила професійної етики та бути готовою до їх затвердження з’їздом у разі внесення змін до законодавства.
НПУ – має створити методичну базу для прийняття функцій контролю з перевірки організації нотаріальної діяльності нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства.
НПУ – має захистити фізичних та юридичних осіб від незаконних дій або недбалості нотаріусів.
НПУ – має відновити надання повноцінної методичної допомоги нотаріусам та створити сучасні програми, курси з підвищення професійного рівня нотаріусів.
НПУ – має налагодити роботу зі збором статистичної інформації, налагодити аналітичну роботу з прогнозування наслідків прийняття нормативних документів та перспектив розвитку нотаріату;
НПУ – має продовжувати співпрацю з МСН з питань обміну досвідом та розвитку нотаріату в Україні.
НПУ – має визначити засади інформаційної політики та втілювати їх в життя.
Орієнтири то заходи
НПУ – створена нотаріусами для нотаріусів, підконтрольна та підзвітна нотаріусам.
Розробити зміни до Закону України «Про нотаріат» в частині конкретизації осіб, які мають свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю та можуть бути членами Нотаріальної палати України.
Президентом НПУ має бути діючий нотаріус.
Вибори Президента мають здійснюватись кожні 2 роки.
Створити програму (сервіс) на зразок електронних петицій, яка дозволить кожному нотаріусу ставити питання на обговорення, а у разі їх підтримки нотаріальною спільнотою ці пропозиції мають братись до уваги виконавчими органами НПУ та організовувати опитування, голосування, членами Ради НПУ у разі їх відсутності на засіданні та нотаріусів на зборах та з’їзді нотаріусів.
Наслідком невиконання членами Ревізійної комісії своїх прямих обов’язків має бути подання про позбавлення їх свідоцтва про право на нотаріальну діяльність.
НПУ – має публікувати усі рішення на своєму сайті в тому числі кошторис, надходження та видатки.
На сайті НПУ мають бути обліковані усі рішення прийняті органами НПУ за весь період її існування, усі кошториси, згруповані за статтями та опубліковані надходження та видатки за кожний рік.
НПУ – має налагодити тісну співпрацю з Міністерством юстиції.
Нотаріуси мають приймати активну участь в написанні нормативних документів з питань регулювання нотаріальної діяльності шляхом участі в робочих групах, комісіях, Громадській раді при Міністерстві юстиції.
НПУ має залучати експертів при розгляді питань написання технічних завдань по створенню інтерфейсів до державних реєстрів, якими користуються нотаріуси, застосування тих чи інших технологічних рішень в тому числі створення електронного нотаріату (електронного реєстру нотаріальних дій).
НПУ – має налагодити співпрацю з комітетом з питань правової політики та правосуддя Верховної Ради України.
Здійснювати постійний моніторинг законопроектів, які стосуються нотаріальної діяльності, проводити експертизу таких законопроектів та надавати свої висновки про наслідки їх прийняття для нотаріату та суспільства.
Підготувати зміни до Закону України «Про нотаріат».
НПУ – має самостійно розробити правила професійної етики.
На сьогоднішній день державне регулювання нотаріальної діяльності поширюється і на встановлення правил професійної етики нотаріусів. Одним з напрямків становлення самоврядування в нотаріальній діяльності є передача Міністерством юстиції органам професійного самоврядування затвердження правил професійної етики нотаріусів. Ми маємо їх розробити та бути готовими до їх прийняття.
НПУ – має створити методичну базу для прийняття функцій контролю за перевіркою організації нотаріальної діяльності нотаріусів.
Нотаріуси та НПУ – як орган професійного самоврядування мають бути готовими до прийняття від Міністерства юстиції функцій контролю за перевіркою організації нотаріальної діяльності нотаріусів, дотримання ними порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства. Прийняття рішення про передачу цих функцій залежить від багатьох чинників в тому числі зміни Закону України «Про нотаріат» але ми маємо бути готовими до виконання таких функцій.
НПУ – має захистити фізичних та юридичних осіб від незаконних дій або недбалості нотаріусів.
Ми маємо розуміти, що в нотаріаті не місце тим кого клієнти не можуть знайти місяцями для того щоб отримати дублікат. Така робота не відповідає правилам професійної етики, дискредитує професію нотаріуса і вимагає відповідної реакції від нотаріальної спільноти.
НПУ – має відновити надання повноцінної методичної допомоги та створити сучасні програми, курси, з підвищенню професійного рівня нотаріусів.
Діюче законодавство і саме життя, швидка зміна базових законів та кодексів з якими працюють нотаріуси вимагають від нас постійного підвищення кваліфікації, швидкого освоєння значних масивів інформації. При цьому ми маємо забезпечити єдину нотаріальну практику. Все це неможливо без застосування сучасних інформаційних технологій.
Завданням №1 є створення на базі програмних продуктів в відкритою ліцензією (МедіаВікі) єдиної довідкової бази знань для нотаріусів.
Завданням №2 є створення контенту з відео-лекціями з актуальних питань нотаріальної практики.
Завданням №3 є створення програмного продукту для навчання та тренінгу нотаріусів за прикладом он-лайн курсів відомих університетів (edX, Coursera, Лекторіум, Prometheus). Ми не можемо собі дозволити не використовувати сучасні технології.
НПУ – має налагодити роботу зі збором статистичної інформації, налагодити аналітичну роботу.
Інформація є одним з важливіших національних ресурсів для прийняття правильних управлінських рішень. На сьогоднішній день НПУ не має достатньої статистичної інформації для аналізу та прогнозування розвитку нотаріату. Створення такої статистичної бази є запорукою для прийняття правильних управлінських рішень.
НПУ – має продовжувати співпрацю з МСН з питань обміну досвідом та розвитку нотаріату в Україні.
Співпраця з МСН дозволяє отримувати інформаціє про сучасні тенденції розвитку, технології які застосовуються уникнути помилок при реалізації власних рішень та мати потужних лобістів інтересів нотаріату для гілок влади.
НПУ – має визначити засади інформаційної політики та втілювати їх в життя.
НПУ має вести цілеспрямовану скоординовану інформаційну політику направлену на культивування поваги до професії нотаріуса. Вимагати спростування недостовірних відомостей стосовно нотаріальної діяльності, вести постійну роз’яснювальну роботу з журналістами та ЗМІ направлену на об’єктивне інформування громадян про свою діяльність.
Приватний нотаріус Київського міського
нотаріального округу – голова відділення
Нотаріальної палати України в місті Києві Андрій Сидоренко
читай на сторінках 105 — 121 Науково — практичного журналу «Мала енциклопедія нотаріуса» № 1 (85) лютий 2016 року
Передплата на 2016 рік триває:
Одержувач: ЮВПП «Страйд»
Код ЄДРПОУ 32335789
п/р 26009000143595 в Філії АТ «Укрексімбанк» м. Харків, МФО 351618
Призначення платежу: Передплата за журнал „МЕН” на 2016 рік. Без ПДВ. (вказати свої реквізити та адресу)
Вартість передплати становить 1300 грн.
Тел./факс: (057) 733-92-05; 714-27-90; тел.: 731-87-09;
E-mail: stride.zakaz@ukr.net
http://www.yurradnik.com.ua/
читай на сторінках 101-104 Науково — практичного журналу «Мала енциклопедія нотаріуса» № 1 (85) лютий 2016 року
Передплата на 2016 рік триває:
Одержувач: ЮВПП «Страйд»
Код ЄДРПОУ 32335789
п/р 26009000143595 в Філії АТ «Укрексімбанк» м. Харків, МФО 351618
Призначення платежу: Передплата за журнал „МЕН” на 2016 рік. Без ПДВ. (вказати свої реквізити та адресу)
Вартість передплати становить 1300 грн.
Тел./факс: (057) 733-92-05; 714-27-90; тел.: 731-87-09;
E-mail: stride.zakaz@ukr.net
http://www.yurradnik.com.ua/
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ
«АСОЦІАЦІЯ НОТАРІУСІВ МІСТА ХАРКОВА ТА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
61002, м. Харків, вул. Максиміліанівська, буд. 6
код ЄДРПОУ 24275948, п/р. 2600800119855 в АТ «РЕГІОН-БАНК» у м. Харкові, МФО 351254
(057) 714-27-90, (057) 714-27-89
«30» березня 2016 р. № 4 |
Міністру юстиції України Петренку П.Д
|
Пропозиції щодо вирішення проблеми
несанкціонованого доступу до
Єдиних та державних реєстрів
Довгий час право доступу до Єдиних та державних реєстрів Міністерства юстиції України мало досить вузьке коло осіб (приватні та державні нотаріуси, працівники Держінформ’юсту). Будь-який вхід користувача-нотаріуса до реєстрів контролювався інженерами Держінформ’юсту, виконані реєстраційні дії перевірялись відповідними спеціалістами, надавались поточні консультації, коригувалась практика роботи нотаріусів з реєстрами.
Останнім часом держава взяла курс на відкритість відомостей з Єдиних та державних реєстрів, а також суттєво розширила коло осіб-реєстраторів (працівники РС, ЦНАП, НАІС, органи місцевого самоврядування, банки). Штат працівників НАІС з контролю за діями реєстраторів не змінився. Таким чином, можливість кваліфікованого контролю за правильністю та законністю кожної дії реєстратора втрачена.
Отже, постає питання додаткового захисту відомостей реєстрів від стороннього несанкціонованого злочинного втручання з метою викривлення даних (зняття арештів слідчих органів та суду щодо нерухомого майна тощо).
Сьогодні офіційні користувачі реєстрів — приватні та державні нотаріуси, працівники реєстраційної служби, працівники ЦНАП.
Причетними до несанкціонованого доступу (пособниками) можуть бути помічники нотаріусів, працівники РС, ЦНАП, НАІС (Держінформ’юст), а також всі зазначені колишні співробітники (звільнені працівники, припинена діяльність тощо).
Ці особи обізнані з реєстрами та вміють ними користуватись (знають, що і де натиснути).
Нині для доступу користувачів до Єдиних та державних реєстрів використовується технологія електронно-цифрового підпису (ЕЦП) та програмне забезпечення, що працює локально на комп’ютерах користувачів, а також онлайн доступ через інтернет.
Користувач, у тому числі нотаріус, має свій унікальний ідентифікатор (логін), пароль доступу до реєстрів, свій ЕЦП (файл key-6.dat) та пароль доступу до ЕПЦ.
Для входу до реєстрів у користувача має бути програмне забезпечення, доступ до інтернету та дійсний ЕПЦ.
У таблиці наведено суб’єктів доступу, які офіційно можуть мати ту чи іншу інформацію та вчиняти певні дії.
Нотаріус | Помічник нотаріуса | Реєстратори ЦНАП | Реєстратори РС | Працівники НАІС | Колишні працівники | |
Інсталяція ПЗ | Так | Так | Так | Так | Так | Так |
Знає унікальний ідентифікатор користувача | Так | Так | Так | Так | Так | Так |
Знає пароль доступу до реєстрів | Так | Так | Так | Так | Ні | Можливо |
Має ЕЦП користувача | Так | Так | Так | Так | Ні | Можливо |
Знає пароль доступу до ЕЦП | Так | Так | Так | Так | Ні | Можливо |
Вміє працювати у реєстрах | Так | Так | Так | Так | Так | Так |
«Можливо» — мається на увазі, що таким користувачам відомі були відомості, необхідні для доступу до реєстрів, але їх актуальність не може бути підтверджена.
Для несанкціонованого доступу (під чужим іменем користувача) до реєстрів зловмисник повинен:
1) мати програмне забезпечення (інсталяцію);
2) знати унікальний ідентифікатор користувача;
3) знати пароль доступу до реєстрів;
4) мати ЕЦП офіційного користувача;
5) знати пароль доступу до ЕЦП.
Як видно з таблиці, зловмисник може повністю отримати інформацію, необхідну для входу до реєстрів від офіційних користувачів реєстрів та їх «помічників», які мають фактичний доступ до реєстрів.
Отримання такої інформації може бути здійснено таємно, а саме через фактичний доступ до комп’ютера, який використовується для доступу до реєстрів. Зловмисник у такий спосіб може викрасти файл ЕЦП (key-6.dat), який має унікальну назву, і така назва не може бути змінена користувачами. Також зловмисник, отримавши фактичний доступ до комп’ютера, може викрасти інсталяційні комплекти для встановлення програмного забезпечення на інших комп’ютерах.
Що стосується паролів доступу, то зловмисник може встановити на комп’ютер користувача відповідні програми, так звані «клавіатурні шпигуни», які будуть передавати зловмиснику всі дані про натиснення клавіш клавіатури на комп’ютері користувача. Також зловмисник може провести відеофіксацію введення користувачем паролю доступу до реєстру та до ЕЦП (замасковані мініатюрні відеокамери), звернувшись до користувача офіційно за вчиненням будь-якої дії.
Як можна бачити, на сьогоднішній день доступ до реєстрів не може вважатись захищеним, оскільки збільшилось коло суб’єктів користувачів реєстру, а також колишніх користувачів, які мають певні знання, а це — ризики того, що інформація може бути розголошена та передана третім особам або ж отримана третіми особами, які мають за мету вчинити протиправні дії.
Зменшити ризики можна у такий спосіб:
1. Файл електронного цифрового підпису може мати будь-яке ім’я та розширення, а також перебувати у довільному місці, а не виключно у корені носія інформації. На сьогоднішній день файл ЕЦП має назву та розширення key-6.dat. Тобто зловмисник, маючи намір викрасти ЕЦП, звичайним пошуком знаходить цей файл та викрадає його. Якщо файл ЕЦП буде мати довільну назву і розширення, наприклад «rt.sd», то зловмиснику буде складніше реалізувати свої наміри.
2. Локальні програми-інтерфейси доступу користувачів до реєстрів мають бути прив’язані до певного комп’ютера офіційного користувача. Тобто зловмисник, навіть дізнавшись про всі необхідні дані для доступу до реєстрів, не зможе ними скористатись, якщо не буде мати фізичного доступу до комп’ютера офіційного користувача. Це може бути реалізовано мінімумом затрат, а саме НАІС може зобов’язати користувачів надати певні характеристики своїх робочих комп’ютерів, що будуть наче «відбитками пальців». При вході до реєстрів сервери НАІС будуть звіряти поточний відбиток з тим, що зберігається на сервері НАІС; якщо вони ідентичні, а також введено вірні паролі, то буде здійснено доступ.
3. Ввести так звану двокрокову аутентифікацію. Вона полягає в тому, що не тільки сервер від користувача отримує дані, а також сервер направляє користувачу певні дані, які він повинен надати серверу. При вході до реєстру сервер вимагатиме після введення пароля подати спеціальний код. Цей код офіційний користувач може отримати декількома способами:
– отримати через sms-повідомлення на свій телефон (номер якого буде передано НАІС);
– отримати електронною поштою на свою скриньку (адресу якої буде передано НАІС).
Отриманий код можна вводити на спеціальній веб-сторінці або безпосередньо у вікні доступу до програми.
Сьогодні цю систему використовують банки усього світу.
4. Необхідно зробити інтерфейс, згідно з яким користувач реєстрів зможе онлайн блокувати-розблоковувати свій доступ до реєстрів.
Наприклад, робочий день закінчився — користувач заблокував свій доступ. Потім за необхідності відновлює цей доступ.
Якщо користувачу стало відомо про те, що хтось скористався або може скористатись його ідентифікатором доступу, то такий користувач може миттєво заблокувати доступ, а змінивши паролі доступу, відновити його.
Це може бути реалізовано шляхом доступу до певного веб-інтерфейсу або через телефонну службу підтримки, яка буде діяти цілодобово «24/7».
Запропоновані нами способи захисту не потребують значних обсягів фінансування, але є ефективними засобами захисту від несанкціонованого втручання злочинців у роботу державних реєстрів.
Нотаріуси першими вдарили на сполох, оскільки є сумлінними користувачами-реєстраторами, що десятиліттями напрацьовували довіру держави до себе як до професіоналів з чистими руками та помислами. Відсутність надійного захисту доступу до реєстрів ставить під удар не лише авторитет нотаріуса, а й авторитет держави щодо спроможності забезпечити достатній захист програмного забезпечення Єдиних та державних реєстрів, а отже, цілковиту законність цивільного обороту нерухомості в Україні.
Президент Громадської організації
«Асоціація нотаріусів міста
Харкова та Харківської області» В.М. Марченко
8 квітня 2016 року
відбудуться чергові загальні збори нотаріусів м. Харкова та Харківської області
(Порядок денний)
Шановні колеги!
Правлінням відділення Нотаріальної палати України (далі — НПУ) в Харківській області прийнято рішення про проведення чергових загальних зборів нотаріусів
І. Призначити на 08.04.2016 чергові загальні збори відділення НПУ в Харківській області. Місце проведення: м. Харків, пр-т. Московський, 75, актовий зал Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.
Час: з 10-00 до 17-00;
Реєстрація з 9-00 до 10-00
Порядок денний Загальних Зборів нотаріусів Відділення НПУ в Харківській області:
1. Затвердження річного звіту Правління Відділення НПУ в Харківській області.
2. Обговорення проектів змін до Статуту НПУ, Положення про відділення, Положення про порядок сплати членських внесків та затвердження пропозицій до вказаних документів.
3. Вибори делегатів на Позачерговий З’їзд нотаріусів України за ініціативою нотаріусів 22-23 квітня 2016 року.
4. Про надання повноважень делегатам на голосування з усіх питань, які будуть затверджені у порядку денному Позачергового З»їзду нотаріусів України за ініціативою нотаріусів 22-23 березня 2016 року.
Увага! Перепустка до заходу — ПАСПОРТ - обов‘язково!
Захід виключно для нотаріусів!
ІІ. Підвищення професійного рівня — практичні питання
1. ДРРП — практичні питання, особливості та алгоритм дій.
2. Огляд провідних робочих моментів проведення реєстраційних дій нотаріусом відносно юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців. Короткий алгоритм дій.
Доповідачами запрошені представники Департаменту державної реєстрації та практикуючі нотаріуси.
Увага! Підвищення професійного рівня згідно з п.п. 10 п. 3.7 розділу 3 Положення про відділення НПУ в Харківській області проводиться БЕЗКОШТОВНО за рахунок членських внесків.
Правління відділення залишає за собою право вносити корегування до тем доповідей та до складу доповідачів.