Архивы

Інформаційний лист “Щодо зміни порядку проведення реєстраційних дій прав на нерухоме майно та їх обтяжень під час вчинення нотаріальних дій з таким майном”

Інформаційний лист

 

Щодо зміни порядку проведення реєстраційних дій

прав на нерухоме майно та їх обтяжень

під час вчинення нотаріальних дій з таким майном

 

В зв’язку з виникненням численних питань у нотаріусів області щодо проведення реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень з 01 січня 2016 року, Консультативно-методична рада з питань нотаріату при Головному територіальному управлінні юстиції у Харківській області повідомляє наступне.

З 01 січня 2016 року Законом України “Про внесення змін до закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” (далі — “Закон № 834”), Закон України “Про внесення змін до закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” викладено в новій редакції.

На виконання вимог вказаного закону Кабінетом Міністрів України 25 грудня 2015 року прийнято Постанову № 1127 “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” (набула чинності 01 січня 2016 року), якою затверджений Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Порядок доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — “Постанова № 1127).

Вищезазначеною Постановою КМУ встановлений розмір плати за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Зокрема, за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі — 0,025 розміру мінімальної заробітної плати, що на даний час складає 34,45 грн. (округлено до гривні – 35 грн.); за надання інформації в електронній формі — 0,0125 розміру мінімальної заробітної плати, що на даний час складає 17,23 грн. (округлено до гривні – 17 грн.); за надання інформації нотаріусам та їх помічникам (під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва) шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно — 0,04 розміру мінімальної заробітної плати, що на даний час складає 55,12грн. (округлено до гривні – 55 грн.).

Державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника. Нотаріус або його помічник за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав формує та роздруковує заяву у двох примірниках, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) та нотаріус або його помічник, який сформував таку заяву, проставляють підписи. Один примірник заяви надається заявникові, а другий долучається до документів, поданих для державної реєстрації прав.

Після проставлення підписів на заяві нотаріус або його помічник реєструє заяву в базі даних заяв. Моментом прийняття заяви вважається дата і час її реєстрації у базі даних заяв.

Під час формування та реєстрації заяви у базі даних заяв нотаріус або його помічник встановлює особу заявника, що здійснюється за документом, що посвідчує таку особу.

Разом із заявою заявник подає оригінали документів, необхідні для відповідної реєстрації, та документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та/або внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав, у разі, якщо заявник не звільнений від сплати таких платежів.

З поданих оригіналів документів, необхідних для державної реєстрації прав, нотаріус або його помічник виготовляє електронні копії таких документів шляхом їх сканування, які долучаються до заяви, зареєстрованої у базі даних заяв.

За результатом розгляду заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, нотаріус приймає рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації. Рішення щодо державної реєстрації прав або щодо відмови в такій реєстрації за умови вчинення дій приймається нотаріусом у будь-який час до закінчення строку державної реєстрації прав, встановленого ст. 19 Закону № 834.

На підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень нотаріусом вносяться відповідні записи до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Після внесення відомостей до Державного реєстру прав нотаріус за допомогою програмних засобів ведення цього Реєстру формує інформацію з нього.

Інформація з Державного реєстру прав за бажанням заявника може бути надана у паперовій формі нотаріусом або його помічником з урахуванням строку державної реєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, шляхом її друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки нотаріуса.

Положення щодо надання інформації з Державного реєстру прав з урахуванням строку державної реєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, не застосовується у разі проведення державної реєстрації прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва.

За результатом розгляду заяви нотаріус або його помічник невідкладно повертає заявникові оригінали документів, поданих для державної реєстрації, а також за бажанням заявника надає інформацію з Державного реєстру прав чи рішення державного реєстратора щодо відмови в державній реєстрації прав у паперовій формі. На примірнику поданої заяви, що долучався до документів, поданих для державної реєстрації прав, заявником зазначаються відомості про отримання документів в повному обсязі.

У разі відмови у проведенні державної реєстрації прав заявникові також повертається документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав.

 

Нотаріус або його помічник під час повернення документів, надання рішення державного реєстратора щодо відмови в державній реєстрації прав у паперовій формі встановлює особу заявника та перевіряє обсяг його повноважень.

Примірник заяви, що долучався до документів, поданих для державної реєстрації прав, з відповідними відомостями заявника про отримання документів в повному обсязі, документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та/або внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав (крім випадку звільнення від сплати), а також інші документи, що були отримані у паперовій формі державним реєстратором під час розгляду заяви та не підлягають поверненню заявнику, долучаються до відповідної реєстраційної або облікової справи.

За результатом розгляду заяви нотаріус передає в порядку, встановленому Мін’юстом, вищезазначені документи, а у разі проведення державної реєстрації права власності з відкриттям розділу в Державному реєстрі прав — сформовану реєстраційну справу суб’єкту державної реєстрації прав, що забезпечує ведення реєстраційних справ.

Ведення облікових справ забезпечується нотаріусами самостійно.

Документи та/або відомості, сформовані нотаріусом за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав під час розгляду заяви, а також електронні копії оригіналів документів, поданих для державної реєстрації прав, виготовлені шляхом сканування та долучені до відповідної заяви, зберігаються в електронній формі у цьому Реєстрі.

Також слідує зазначити, що Порядком доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Постанова № 1127) встановлено, що  інформації з Державного реєстру прав надається в електронній формі шляхом безпосереднього доступу до цього Реєстру та забезпечується за допомогою програмних засобів його ведення шляхом здійснення нотаріусом під час вчинення нотаріальних дій з нерухомим майном, об’єктом незавершеного будівництва, пошуку відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, завантаження та перегляду інформації з Державного реєстру прав в електронній формі для її подальшого використання, у тому числі друку.

Інформація з Державного реєстру прав за бажанням нотаріуса може бути отримана у паперовій формі шляхом її друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки.

Інформація з Державного реєстру прав у паперовій або електронній формі має однакову юридичну силу та містить обов’язкове посилання на Державний реєстр прав.

 

Консультативно-методична рада

з питань нотаріату

при Головному територіальному

управлінні юстиції у Харківській області

Адміністрація сайту Щиро Вітає З Новим Роком та Різдвом Христовим!

Ось знову рік Новий іде,
Хай щастя він Вам принесе,
Міцне здоров’я подарує,
Хай радістю Ваш дім квітує.

Любов’ю хай серця живуть,
Тепло душі для Вас несуть.
Хай мир і лад у Вашій хаті будуть,
Хай завжди щирість Вам дарують люди.

 

anonce_44_main

 

Науково-практичний журнал «Мала енциклопедія нотаріуса» №6 (84) грудень 2015 року Тема номера: Земельний кодекс

Передплата на 2016 рік триває:

Одержувач: ЮВПП «Страйд»
Код ЄДРПОУ 32335789
п/р 26009000143595 в Філії АТ «Укрексімбанк» м. Харків, МФО 351618
Призначення платежу: Передплата за журнал „МЕН” на 2016 рік. Без ПДВ. (вказати свої реквізити та адресу)

Вартість передплати становить 1300 грн.

Тел./факс: (057) 733-92-05; 714-27-90; тел.: 731-87-09;
E-mail: stride.zakaz@ukr.net

http://www.yurradnik.com.ua/

 

У НОМЕРІ:

Земельний кодекс

Олена МАРТИНЮК

Застосування земельного законодавства в нотаріальній практиці…………………………………………. 8

Вікторія ГОЛОБОРОДЬКО

Документи, що посвідчують право власності на земельну ділянку,  історія змін:
форми, особливості, зразки……………………………………………………………………………………………….. 21

Додаток 1.1

Форма державного акта на право приватної власності на землю,  затверджена постановою Верховної Ради України від 13.03.1992 № 2201­XII……………………………………………………………………………………. 32

Додаток 1.2

Зразок державного акта на право приватної власності на землю, форма якого затверджена постановою Верховної Ради України від 13.03.1992 № 2201­XII……………………………………………………………. 34

Додаток 1.3

Форма державного акта на право власності на землю, що видавався громадянам України — суб’єктам підприємницької  діяльності та юридичним особам України, затверджена постановою Кабінету Міністрів України  від 24.03.1999 № 440…………………………………………………………………………………………… 35

Додаток 1.4

Зразок державного акта на право власності на землю, що видавався громадянам України — суб’єктам підприємницької  діяльності та юридичним особам України, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.03.1999 № 440……………………………………………………………………………………………. 37

Додаток 2.1

Форма державного акта на право власності на земельну ділянку, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 № 449…………………………………………………………………………….. 38

Додаток 2.2

Зразок державного акта на право власності на земельну ділянку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2002 № 449…………………………………………………………………………….. 40

Додаток 3.1

Форма державного акта на право власності на земельну ділянку, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2008
№ 1019…………………………………………………………………………………………………………………………….. 41

Додаток 3.2

Зразок державного акта на право власності на земельну ділянку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2008 № 1019…………………………………………………………………………… 44

Додаток 4.1

Зразок Свідоцтва про право власності на нерухоме майно………………………………………………….. 45

Спадщина

Олена ЧУЄВА

Спадщина (частина друга)………………………………………………………………………………………………… 46

Зразок договору про поділ спадщини, укладеного спадкоємцями за законом……………………….. 50

Зразок свідоцтва про право на спадщину за законом, виданого на підставі договору
про поділ спадщини………………………………………………………………………………………………………….. 51

Зразок договору про поділ спадщини, укладеного спадкоємцями за законом, з покладанням обов’язку сплати боргів на одного зі спадкоємців………………………………………………………………………………. 51

Зразок договору про поділ спадщини, укладеного спадкоємцями за заповітом, з виплатою грошової компенсації та заповідальним відказом………………………………………………………………………………. 52

Зразок свідоцтва про право на спадщину за заповітом, виданого на підставі договору про поділ спадщини, із встановленням заповідального відказу……………………………………………………………………………………………………………………………….. 53

Олег ПЕЧЕНИЙ

Деякі аспекти визначення наслідків пропущення строку для прийняття спадщини………………… 58

Ігор МАЧУЛЬСЬКИЙ

Спадкування майна, що знаходиться у банківському сейфі
(за матеріалами судової практики)…………………………………………………………………………………….. 62

Владислава Куц

Спадкування за правом представлення: теорія та практика………………………………………………….. 70

Ольга РОЗГОН

Невиконання заповідального відказу………………………………………………………………………………….. 74

Нотаріальний процес

Оксана ВЕЛИЧКО

Трохи про форму документа, що є підтвердженням реєстраційного номера платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків……………………………………………………. 83

Лист Міністерства юстиції України від 28.10.2015 № 13.132/358
[Щодо особливостей посвідчення нотаріусами аграрних розписок]……………………………………… 86

Інформаційний лист
«Щодо одержання відомостей про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб»……… 92

Є така професія — нотаріус

Алла ЄРУХ

Роздуми про мою професію………………………………………………………………………………………………. 95

Право інтелектуальної власності

Ольга АВРАМОВА

Спадкування та здійснення спадкових авторських прав на літературний твір:
привіт від Незнайка…………………………………………………………………………………………………………… 97

Правові висновки

Вікторія ГОЛОБОРОДЬКО

Правова позиція щодо того, чи має право адвокат вчиняти нотаріальні дії (або звертатися до нотаріуса) від імені особи на підставі договору про надання правової допомоги?…………………………………. 104

Податки

Володимир МАРЧЕНКО

Декларування доходів за 2015 рік: нова форма декларації — застосовувати чи ні…………………. 107

Організація робочого місця нотаріуса

Александр СПЕРЧУН

Алгоритм действий при переходе от использования ключей Центра сертификации ключей Миндоходов к использованию ключей Аккредитованного центра сертификации ключей органов юстиции Украины……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 113

Андрій БОРКІВСЬКИЙ

Алгоритм дій з налаштування програми «IIT» (Користувач АЦСК ІДД Міндоходів)…………….. 118

Олександр СПЕРЧУН

Політика інформаційної безпеки нотаріального офісу (рекомендації)…………………………………… 123

Александр СПЕРЧУН

Государственный реестр вещественных прав — перенесение записей, погашение прав, внесение отметки о погашении………………………………………………………………………………………………………… 127

Олександр СПЕРЧУН

Шпаргалка для нотаріусів та їх помічників. Експертні дії……………………………………………………. 129

Олександр СПЕРЧУН

Кодекс помічника нотаріуса……………………………………………………………………………………………… 133

Цивільний кодекс

Василь КРАТ

Загальна характеристика договору факторингу………………………………………………………………….. 135

Яна НОВОХАТСЬКА

Поняття та порядок поділу спільного майна подружжя……………………………………………………….. 151

Олександр КУХАРЄВ

Особливості застосування завдатку як способу забезпечення виконання зобов’язання………….. 160

Яна НОВОХАТСЬКА

Представництво……………………………………………………………………………………………………………….. 168

Тема для обговорення

Марина ЄЛЬКІНА

Добровільна відмова від права власності……………………………………………………………………………. 174

Асоціація нотаріусів міста Харкова та Харківської області

Експрес­аналіз нового порядку відчуження транспортних засобів від 01.12.2015 № 27…………. 197

Звернення Асоціації нотаріусів міста Харкова та Харківської області  від 09.12.2015 № 28 «Щодо скасування реєстрації Порядку проведення перевірки організації роботи державних нотаріальних контор, державних нотаріальних архівів, організації нотаріальної діяльності приватних нотаріусів, дотримання державними і приватними нотаріусами порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил нотаріального діловодства»…………………………………………………………………………………… 202

 

Пропозиція щодо врегулювання процедури сплати адміністративного збору за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно, у результаті вчинення нотаріальної дії.

Logo_APN

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ

«АСОЦІАЦІЯ НОТАРІУСІВ МІСТА ХАРКОВА ТА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

61002, м. Харків, вул. Ольмінського, буд. 6

код ЄДРПОУ 24275948, п/р 2600800119855 в АТ «РЕГІОН-БАНК» у м. Харкові, МФО 351254

(057) 714-27-90, (057) 714-27-89

 

 

«25» грудня 2015 р. № 29

 

Міністру юстиції України

Петренку П.Д.

 

На виконання рішення Форуму нотаріусів «Децентралізація у сфері державної реєстрації: нотаріус державний реєстратор», який відбувся 17 грудня 2015 року за головуванням Міністра юстиції України Петренка П.Д., з метою захисту конституційних гарантій громадян щодо реєстрації права власності на нерухоме майно, пропонуємо розглянути таку пропозицію.

На Форумі одностайно визнали необґрунтоване поширення норм щодо встановлення диференційованого розміру адміністративного збору за державну реєстрацію прав на випадки проведення державної реєстрації прав у результаті вчинення нотаріальної дії.

Так, на сьогодні частина перша статті 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (у редакції від 26.11.2015 № 834-VIII) (далі — Закон) встановлює, що за державну реєстрацію прав справляється адміністративний збір у такому розмірі:

1) за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) у строк, визначений статтею 19 цього Закону, — 0,1 розміру мінімальної заробітної плати;

за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс у строк, визначений статтею 19 цього Закону, — 1 мінімальна заробітна плата;

2) за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс у строк 7 робочих днів — 5 мінімальних заробітних плат;

за державну реєстрацію права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви — 10 мінімальних заробітних плат;

3) за державну реєстрацію права власності (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) у строк 2 робочі дні — 1 мінімальна заробітна плата;

за державну реєстрацію права власності (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви — 2 мінімальні заробітні плати;

за державну реєстрацію права власності (крім випадків державної реєстрації права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс) протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви — 5 мінімальних заробітних плат;

4) за державну реєстрацію речових прав, похідних від права власності, у строки, визначені цією статтею, — 50 відсотків адміністративного збору за державну реєстрацію права власності;

5) за державну реєстрацію обтяжень у строк, визначений статтею 19 цього Закону, — 0,05 розміру мінімальної заробітної плати;

за державну реєстрацію обтяжень протягом 2 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття заяви — 0,5 розміру мінімальної заробітної плати;

6) за внесення змін до записів Державного реєстру прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, — 0,04 розміру мінімальної заробітної плати.

При цьому відповідно до частини п’ятої статті 19 Закону забороняється видавати заявнику документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав у строки, менші ніж ті, з урахуванням яких ним сплачено адміністративний збір за державну реєстрацію прав відповідно до частини першої статті 34 Закону. Таким чином, ця норма сформульована так, що вона поширюється на всі випадки державної реєстрації прав (у тому числі в результаті вчинення нотаріальної дії).

Повноваження щодо державної реєстрації права власності в результаті вчинення нотаріальної дії надано нотаріусам з 01 січня 2013 року. За сформованою за ці три роки нотаріальною практикою  вчинення нотаріальної дії (наприклад, посвідчення договору відчуження) та державна реєстрація права власності проводяться одночасно, тобто без розриву у часі. Відповідно  одночасно проводиться видача громадянам правового документу на нерухомість та документу, що підтверджує державну реєстрацію його права власності на цю нерухомість (як правило, ці документи зшиваються нотаріусом). Таким чином за дві години нотаріус виконує весь комплекс дій щодо набуття особою права власності на об’єкт нерухомості та видає особі повний комплект документів.

Передача нотаріусам повноважень щодо державної реєстрації права власності свого часу мала на меті зменшити кількість інстанцій щодо реєстрації нерухомості та зменшити кількість візитів особи до чиновника, що в результаті і було досягнуто. Такі зміни в законодавстві отримали схвальні відгуки серед населення, а за три роки сформувалась нова позитивна звичка вирішувати у нотаріуса всі питання щодо нерухомості за один візит.

Нова редакція ст. 34 повертає нас до колишньої негативної практики, коли до нотаріуса потрібно було звертатись кілька разів  за вирішенням одного й того самого питання, оскільки встановлено  розрив у часі до 5 днів між вчиненням нотаріальної дії та проведенням державної реєстрації права власності. Як альтернативу, ст. 34 передбачено сплату адміністративного збору у  п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати за проведення такої реєстрації протягом двох годин, що є непідйомною для більшості населення.

У зв’язку з цим недоцільно поширювати на випадки державної реєстрації прав у результаті вчинення нотаріальної дії норми щодо визначення строку державної реєстрації, передбаченого частиною першою статті 19 Закону, а також встановлювати максимальний розмір адміністративного збору у випадку, якщо державна реєстрація здійснюється протягом 2 годин після звернення з відповідною заявою, у п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати.

На нашу думку, усунути цю проблему можливо шляхом встановлення фіксованого розміру адміністративного збору за державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальної дії без прив’язки до строку державної реєстрації прав, передбаченого частиною першою статті 19 Закону.

З огляду на викладене вище пропонуємо встановити фіксований розмір адміністративного збору у разі проведення державної реєстрації прав у результаті вчинення нотаріальної дії на рівні 1 мінімальної заробітної плати, що буде справедливо як по відношенню до особи-заявника, наповнення державного бюджету, так і відповідного нотаріуса-реєстратора, особливо з урахуванням того, що 40% надходить відразу прямо до бюджету, а потім і 50% від 60% потрапляє до місцевих бюджетів як податки, що утримуються з нотаріуса.

При цьому регулювання оплати роботи нотаріуса в якості реєстратора не на підставі вчиненої нотаріальної дії залишається на загальних підставах.

Реалізація нашої пропозиції сприятиме зменшенню соціальної напруги у суспільстві, оскільки встановлення п’ятикратного розміру адміністративного збору за державну реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальної дії, якщо така реєстрація проводиться одразу після вчинення нотаріальної дії, викличе загальне обурення, оскільки такий розмір є економічно необґрунтованим.

Особливо великого значення такі зміни набувають для сільської місцевості, віддалених населених пунктів і, мабуть, взагалі для будь-якого населеного пункту, хіба що за виключенням окремих «просунутих» користувачів Інтернету м. Києва та обласних центрів.

Як додаток до цього листа надаємо можливий текст проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

 

 

Президент Громадської організації

«Асоціація нотаріусів міста

Харкова та Харківської області»                                                           В.М. Марченко

 

 

 

Додаток

 

 

 

Проект Закону України

«Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» в редакції Закону України від 26.11.2015 № 834-VIII

 

Верховна Рада України постановляє:

1. Частину п’яту статті 19 після слів «цього Закону» доповнити словами «за винятком випадків державної реєстрації прав у результаті вчинення нотаріальної дії».

2. Частину першу статті 34 після пункту 6 доповнити пунктом 7 такого змісту: «7) за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно у результаті вчинення нотаріальної дії — 1 мінімальна заробітна плата».

 

Голова Верховної Ради

 України                                                                 

 

 

ГО Асоціація нотаріусів м. Харкова та Харківської області Щиро Вітає Володимира Марченко З Днем народження!!!

Щиро Вітаємо Володимира Марченко З Днем народження!

Бажаємо впевнено й успішно підкорювати нові творчі вершини, такого ж невичерпного пошуку ідей, успішно втілювати їх у життя.

Міцного Вам здоров’я, радості від життя і щоденних буднів, сонячного настрою, усіляких гараздів.

36340942.exwrwrocbw

 

 

Адміністрація сайту Юридичний радник Щиро Вітає Марченко Володимира Миколайовича з Днем народження!!!

Ми щиросердечно вітаємо з Днем народження Володимира Миколайовича.

Бажаємо здоров’я міцного, щастя, сімейного затишку, життєвої мудрості, діловитості, високого професіоналізму, щедрості, доброзичливості, поваги серед людей.

Нехай Ваш дім повниться добром, благополуччям та всілякими благами.

Хай кожна мить буде повна надії і хай пощастить здійснити всі мрії!

Удачі, натхнення, духовного росту, хай буде в житті усе легко і просто!

0012

Триває передплата на 2016 рік!

ТРИВАЄ ПЕРЕДПЛАТА НА 2016 РІК!

Передплата на 2016 рік здійснюється через:

 

1. ЮВПП «Страйд»

Для оформлення передплати через ЮВПП «Страйд» вам необхідно звернутися до будь-якого відділення банку або ощадкаси та зробити оплату.

Вартість передплати на 2016 рік становить 1300 грн.

 

Необхідні атрибути для оплати через ЮВПП «Страйд»:

Отримувач ЮВПП «Страйд», код ЄДРПОУ 32335789

п/р 26009000143595 в Філії АТ «Укрексімбанк» м. Харків, МФО 351618.

Призначення платежу: «Передплата за журнал «МЕН» на 2016 рік» . ПДВ не передбачено. У цій же графі також вказується адреса, на яку надсилати журнали.

Після оплати журнали будуть відправлятися рекомендованим листом поштою на адресу, яку Ви вказали.